Skip to main content

بازارهای کریپتو هنوز از انفجار Terra در حال فروپاشی هستند و در حالی که ممکن است همراهی با آخرین اتفاقات در این فضای دردسرساز باشد،Be[In]Crypto دریافت کرده است. پوشش دادی مهم‌ترین داستان‌ها را در مکانی برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم، از سرریز حماسه، تغییر موضع هند در حوزه رمزنگاری، دریافت 10 میلیون دلار جایزه شکارچی، آخرین تصمیم چین در بیت‌کوین، یک شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه که جسورانه می‌کند. پیش‌بینی‌ها برای رمزارز و اعلامیه رسمی رسانه‌ای از Be[In]Crypto.

فراموش کنید که در خبرنامه ما مشترک شوید و خلاصه هفتگی های ما را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

نابودی Terra ادامه دارد

مصیبت‌های Terra تا هفته جدید ادامه یافت، زیرا پروژه تلاش می‌کرد تا آنچه از اکوسیستم باقی مانده بود را نجات دهد. دو کون، بنیانگذار پروژه طرحی را رونمایی کرد برای جدا کردن یک بلوک چین جدید بدون استیبل کوین الگوریتمی، TerraUSD (UST) ). این پیشنهاد قرار است توسط جامعه به رای گذاشته شود، اما آرای اولیه نشان می دهد که اکثریت جامعه ممکن است با چنین اقدامی مخالف باشند.

 

ناشی از عدم پیوند UST تاثیر تلخی را در دل رگولاتورها زده است. فرانسوا دو گالهو، رئیس بانک فرانسه و فابیو پانتا، یکی از اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا (ECB)، تماس‌های تقویت‌شده برای مقررات سختگیرانه‌تر صنعت stablecoin. در کره جنوبی، کمیسیون خدمات مالی بازرسی «اضطراری» را برای بررسی داده‌های تراکنش‌های صرافی‌های رمزنگاری محلی آغاز کرد.

در پی انفجار Terra، DEI stablecoin Deus Finance پیوند خود را با دلار از دست داد و باعث وحشت شد. بر سر سرمایه کشوران با افزایش ترس، براک پیرس، تتر یکی از بنیانگذاران به Bloomberg گفت که آینده برای استیبل کوین های الگوریتمی تاریک نیست و “مشکل این آزمایش (UST ) است که مردم خیلی زود به آن می رسند. اعتماد می کنند.”

در میان هرج و مرج، Nox Bitcoin، یک صرافی برزیلی، دارندگان UST برای زیان های متحمل شده در طول قطع ارتباط بازپرداخت کردند. این شرکت بیش از 127000 دلار برای جبران خرات کاربران این پلتفرم هزینه می کند که ممکن است برای کل اکوسیستم ایجاد کند.

موضع سخت کریپتو هند

هند تاریخ شطرنجی با ارزهای دیجیتال است و هفته گذشته همه چیز به بدترین حالت تغییر کرد. مقامات بانک مرکزی هند (RBI) هشدار داده اند که استفاده از ارزهای دیجیتال می تواند به دلارسازی اقتصاد کشور تبدیل شود. یکی از مقامات ادعا می کند که استفاده از رمزارز بانک را برای تنظیم سیاست های پولی “به طور جدی تضعیف می کند”.

هیئت بورس و بازار بهادار هند از افراد مشهور و سایر شخصیت های عمومی می خواهند از پروژه های ارز دیجیتال خود استفاده کنند. موضع تنظیم‌کننده به‌عنوان بخشی از توصیه‌های کمیته دائمی امور مالی با شورای استانداردهای تبلیغاتی هند که مشابه این دلیل است که ارزهای دیجیتال ذاتا دارای پرخطر هستند، حمایت می‌کنند.

نوشته دیگر :   بهترین دیگ چدنی موتورخانه

بعد از گزارشهای منفی، طبق گزارشات دولت هند در نظر گحذف مالیات بر شارژ معکوس در پلتفرم های ارزهای دیجیتال خارجی. حذف این هزینه تا 18 درصد باعث صرفه‌جویی در سرمایه‌گذاری می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد یک چرخش مجدد از تاکساتی سخت‌گیرانه انجام شود.در طرح‌هایی برای ارزهای دیجیتال.

هکرها و پروژه ها درگیر یک بازی طناب کشی هستند

“Wormhole با این پرداخت پیام روشنی را به بهترین و با استعدادترین کلاه سفیدهای روی کره زمین ارسال می کند که اگر آنها مسئولیته <a href=’https://beincrypto.com/learn/top10-must-have- را افشاکننده در بیانیه Immunefi در مورد این موضوع آمده است.

از سوی دیگر، ست گرین، یک بازیگر آمریکایی، چهار نشانه غیرقابل تعویض (NFT) را از دست داد. هکرها در یک حمله فیشینگ. زیان هایی که گرین متحمل شد بیش از 300000 دلار بود زیرا هکرها وقت خود را برای فروش دارایی ها تلف نمی کنند در حالی که بازیگر دیوانه وار تلاش می کند شناسایی کند.

دادگاه چین حکم داد که بیت کوین دارای “ارزش اقتصادی” است

دادگاه عالی مردمی شانگهای در چین اعلام کرده است که بیت کوین دارای ارزش اقتصادی است و یک پرونده محافظت شده در آخرین حکم. دادگاه همچنین وضعیت “مالکیت مجازی” را به بیت کوین اعطا کرد و اعتقاد بر این است که برای سایر دادگاه ها ایجاد می کند.

در همین حال، در ایالات متحده، وزارت دادگستری (DOJ) تاسیس شده است اولین پرونده جنایی فرار از تحریم با استفاده از ارزهای دیجیتال. وزارت دادگستری آمریکا یک آمریکایی ناشناس را به جرم ارسال 10 میلیون دلار ارزهای دیجیتال به تحریم از جمله ایران، کوبا، کره شمالی، روسیه و سوریه تحت پیگرد قانونی می دهد.

نور در انتهای تونل برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

Andreesen Horowitz (A16z)، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ارزهای دیجیتال، گزارشی در مورد بازارهای ارزهای دیجیتال منتشر شده است. در این گزارش آمده است که در حالی که ارز دیجیتال در حال حاضر در حال عبور از یک وصله بد است، Web3 می تواند یک نیروی پیشرو در آینده باشد.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

Be[In]Crypto شراکت پیشگامانه ای ایجاد می کند

Be[In]Crypto وارد یک عدسی فناوری‌های Web3 با سحر و جادو موضوع اصلی پروژه روایت می‌شود. .

آکادمی کلکس دارای یک ویژگی افزوده شده و یک پلتفرم متورس است تا تجربه‌ای واقعاً فراگیر را به بینندگان ارائه دهد. یک NFT چند بعدی به کاربران اجازه ورود به آکادمی کلک را می دهد و دارای ویژگی های خوبی از ابزارها است. به عنوان پروژه شریک رسمی، Be[In]Crypto به رویدادهای برتر و سایر رویدادهای انحصاری که آکادمی Kleks ارائه می دهد دسترسی خواهد داشت.