Skip to main content
تراکت A6

یکی دیگر از سری محصولات ماگ مجموعه چاپ روی لیوان قاشقدار رنگی در ۸ رنگ زیبا و متنوع می باشد که در این نوع لیوان علاوه بر دسته و داخل رنگی یک قاشق هم رنگ دسته و داخل لیوان که محلی برای آن روی دسته تعبیه شده است قرار دارد.

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای :

ما پیشنهاد می کند که افراد حرفه ای که هنوز کارت ویزیت برای خودشان اختصاص نداده اند و حتی آنهایی که در دنیای فناوری پیشتاز هستند و معمولاً به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار می کنند یک کارت ویزیت زیبا و شکیل و قابل حمل برای خودشان طراحی و سپس چاپ بکنند. نداشتن کارت ویزیت برای مبادله با کسی می تواند احساس عقب ماندگی کند و آداب معاشرت ضعیفی را نشان بدهد.
ممکن است بخواهید یک پرچم سفارشی متناسب با یک رویداد خاص سفارش بدهید برای مثال تاریخ و یا زمان برگزاری آن رویداد را مشخص بکنید در غیر این صورت سعی کنید از اطلاعات اضافی که ممکن باشه پرچم شما را بلااستفاده بکند خودداری بکنید.
هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا چاپ نفیس تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.
در شتشوی این تیشرت ها باید نهایت دقت و حوصله را به خرج بدهید باید سعی کنید پس از دوهفته که از زمان چاپ روی تیشرت که گذشت تیشرت خودتان را برگردانید و با آب ولرم آنرا خودتان را بشورید
ما قصد داریم در این مقاله یکی از روش های چاپ روی لیوان در خانه را برای شما بیان بکنیم.
چاپ بنر و یا چاپ پرچم یکی از بهترین ابزار برای معرفی نام و لوگوی تجاری شما می باشد که باید چاپ بنر را برروی سردر غرفه نصب بشود و چاپ پرچم داخل غرفه که بیان گر نام و برند تجاری شما باشد که هر شخص بازدید کننده ای با دیدن پرچم و یا بنر تان به اسم و نام تجاری شما پی ببرد. اگر در نمایشگاه های بین المللی قرار است شرکت کنید حتما سعی کنید از نام تجاری خود به شکل انگلیسی باستفاده بکنید.
نکته دوم: باید توجه داشته باشید که اطلاعات تماس خودتان را در کجای سربرگ قرار میدهید. برخی دوست دارند همه اطلاعات خودشان را در یک جا جمع و متمرکز بکنند درحالیه سعی بکنید اطلاعات تماس را واضح و در دید مخاطبین خود قرار بدهید. از فونت خوانا و واضح در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید.
برای داشتن یک عکس پرسنلی زیبا و قشنگ نیازمند داشتن دو ابزار بسیار ساده و در دسترس می باشد. یک بهتر است یک دوربین عکاسی حرفه ای در صورت نبود می توانید از یک گوشی حرفه ای با پیکسل بالا استفاده بکنید و دومین ابزار داشتن یک سیستمی که نرم افزار فتوشاپ در آن باشد کفایت می کند. ما این آموزش را براساس نرم افزار فتوشاپ ۲۰۲۰ ارائه شده است.

هزینه سربرگ و سرنسخه A5 کارتی 140 گرم :

در این گام شما باید عکس انتخابی خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن کاغذی که مخصوص چاپ تیشرت می باشد که در بسیاری از شرکت ها و یا تامین کننده های مواد اولیه چاپ تیشرت می توانید آن را تهیه بکنید. پس تهیه آن کاغذ می توانید طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر های حتما رنگی و جوهر افشان چاپ بکنید اگر جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد وضوح و خروجی خیلی بهتری به شما خواهد داد.
برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی توزیع و چاپ تراکت به نسبت بسیار ارزان قیمت تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با داشتن بودجه مشخص و اندک تبلیغات خودتان را به شیوه چاپ تراکت ارزان در محدوده ای مشخص انجام بدهید.

قالب های طراحی کارت ویزیت پی وی سی دورگرد :

روش دوم: پرینت عکس دلخواه

زمان تحویل : ۳-۵ روزکاری

چاپ بیزینس کارت لمینت برجسته طلاکوب از دیگر محصولات سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که مزیت ویژه ی این محصول برجسته بودن بیزینس کارت ها در عین وجود طلاکوبی است. از نکاتی که هنگام طراحی این کارت باید مورد توجه قرار بگیرد این است که نواحی طلاکوب نمی تواند برجسته باشد و برعکس.
همچنین می توانید با انتخاب زوایای عجیب و یا تمرکز بر روی خط سبب به یادماندنی کردن معماری کمک کنید. هنگام انتخاب نقطه از یک بنا از خود بپرسید که چند عکس از این ساختمان یا عکسهای مشابه از این نقطه گرفته شده است. اگر فکر می کنید ممکن است زاویه منحصر به فرد باشد ، از آن استفاده کنید. منحصر به فرد بودن سبب به یاد ماندنی بودن عکس شما می شود. شما می توانید با چاپ عکس فوری و یا چاپ عکس ارزان قرار دادن چاپ شاسی می توانید به ماندگاری هرچه بیشتر عکس کمک بکنید.
رنگ ها همچنین تأثیر تعامل بر توانایی فرد در پیروی از دستورالعمل های ساده را افزایش می دهد. این یک مزیت بسیار قدرتمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت.در نتیجه شما باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید.
نوع پایه : پایه گرانول | پایه فلزی
چاپ پرچم های رومیزی لیزری در مجموعه ما ، در سایز A4 یعنی حدودا ۲۰x30 سانت و به صورت یکرو و دورو چاپ میشود ولی به دلیل اینکه ضخامت ساتن در این پارچه نازک است توصیه می شود که چاپ یکطرفه را انتخاب نمایید که هاله ای از چاپ طرف دیگر از سمت دیگر مشخص نباشد.
پس از مطمئن شدن محل قرار گیری پارچه برروی پدموس با اتو پارچه را برروی پدموس بچسبانید دقت کنید که پس از تماس اتو با پارچه دیگر امکان جدا کردن پارچه از پدموس را ندارید. ( سعی کنید با اتوی بخار پارچه را اتو نکنید زیرا باعث لول شدن پارچه برروی کار می شود )
معماری کاری پیچیده و دشوار است. و عکس برداری از بنا ها و معماری های ساختمانی علاوه بر دشواری که دارد سبب ماندگاری آن عکس می شود این عکس های افراد اغلب فوراً و بی نظیر هستند. عکاسی از برخی از مکان ها و بنا ممکن است تا چند وقت قبل اصلا توجهی به آن مکان و بنا نشده باشد گاهی اوقات با ثبت عکس زیبا از آن بنا سبب زیبایی و توجه بیشتر افراد نسبت به آن مکان می شود.
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6 به صورت ۱۱ روزکاری چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

روش پنجم: بادکنک ها را با رنگ تزئین کردن

در این مرحله هر تصویری که در اینترنت پیدا کرده باشید و احساس بکنید این تصویر برای شما مفید و جذاب می باشد را از اینترنت دانلود بکنید و آن تصویر را در فتوشاپ به نمایش دربیاورید.
از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت نیز امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )
اقدام دومی که باید قبل از هر تبلیغات به آن توجه بشود داشتن یک شعار انتخاباتی می باشد. سعی کنید این شعار انتخاباتی به نحوی نو و تازه و اثرگذار باشد و در طول این تبلیغات برروی این شعار انتخاباتی مانور تبلیغاتی زیادی صورت بگیرید که حتی در صورت نبود تصویر کاندیدای مورد نظر و فقط با داشتن آن شعار انتخاباتی مردم متوجه شخص کاندیدای مورد نظر بشوند. نهایت دقت برای داشتن شعار انتخاباتی باید صورت بگیرید زیرا این شعار قرار است به شکل ساخت مهر و یا چاپ مهر برروی تمامی محصولات تبلیغاتی چه مجازی و چه تبلیغات چاپی قرار بگیرید این شعار به نحوی جای ساخت لوگو برای هر کسب و کاری را می گیرید. در نتیجه نهایت دقت در انتخاب و ساخت شعار تبلیغاتی باید صورت بگیرد.شما بسیاری از تبلیغات دیجیتالی و چاپی خودتان مثل چاپ ماسک و … را می توانید از طریق این شعار و لوگوی خاص خودتان را به دیگران معرفی بکنید.
در این مرحله با استفاده از ابزار Rectangular (M) یک مربع در یک لایه جدید ایجاد بکنید و سپس با استفاده از ابزار Paint (G) داخل آن مربع را با رنگ سفید پر بکنید.
خوردن چای و یا قهوه از نظر مخاطبین شما فقط خوردن یک نوشیدنی نیست. یک امر ضروری در صبحانه و رفع خستگی در بین مردم به شمار می شود. خوردن چاپی یا قهوه خاصیت هایی برای آرامش و بعنوان یک مایعات قوی برای بدن بسیار لازم و ضروری می باشد. شما باید از ظرفیت هایی که درون خوردن نوشیدنی هایی دارد برای سازمان های خود می توانید استفاده بکنید.
چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در ما برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

چاپ روی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد

نوشته دیگر :   محصولات آرایشی بهداشتی لاکچری کوین

برای چاپ عکس روی این شاسی زیبا و فوق العاده کافی است که ۶ عکس در اختیار ما قرار دهید و بعد از چند روز این محصول را درب منزل دریافت نمایید.( S5 )
تیشرت بچگانه سفید اسپان تنها سری تیشرت بچگانه اختصاصی کودکان گرامی می باشد که طبیعتا به دلیل مصرف پارچه کمتر هزینه کمتری نسبت به تیشرت های بزرگسال مجموعه دارد.

چاپ لیوان کاغذی2020-05-23T16:14:05+04:30

یک هدیه رویایی برای کریسمس

هزینه تراکت B4 گلاسه 135 گرم :

این نوع کارت ویزیت مرسوم ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت براق می باشد. پوشش لمینت براق کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند و زیبایی و جلوه خاصی به کارت ویزیت شما ببخشد. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.
چاپ روی لیوان دسته و داخل قلبی رنگی از سری محصولات لیوان ما می باشد که این محصول در ۹ رنگ متنوع و جذاب موجود می باشد.

ثبت سفارش آنلاین چاپ بادکنک مالزی

چاپ روی بادکنک های تایلندی نیز با سیستم چاپ سیلک انجام می شود و کیفیت چاپ های انجام شده روی این بادکنک ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ های انجام شده به صورت کاملا پر و بدون کچلی انجام می شود و امکان انتخاب رنگ برای چاپ کاملا فراهم می باشد ، و امکان چاپ لوگو در رنگ اختصاصی و انتخابی شما بزرگواران میسر می باشد.
یکی از خوش دست ترین و زیباترین انواع پازل های ما ، چاپ پازل چرمی می باشد. این پازل 50 تکه دارد که امکان جداسازی ندارد و فقط طرح پازلی دارد که باعث زیبا شدن جلوه تصویر شما می شود.

چاپ پازل مغناطیسی

پرچم های تبلیغاتی ابزارهای متنوع و متعددی می باشد که در اشکال و در سازهای مختلف وجود دارد. شما می توانید استفاده از پرچم ها با لوگوی اختصاصی را به شکل ها و سایزهای متنوعی برای خود چاپ بکنید. از جمله ای پرچم ها مانند پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی ، پرچم بادبانی ، پرچم ساحل ، پرچم تی شکل ، پرچم سامورایی ، پرچم لمینت ، پرچم لیزری و … همه و همه از انواع مختلف پرچم های تبلیغاتی می باشد. استفاده از هریک از این پرچم ها برای مصارف خاص و بسته به نیاز هر سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ روی تیشرت جودون سفید یقه دار

کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک به دلیل نوع کاغذ گران این محصول گرانترین سری محصول این مجموعه می باشد. همان گونه که از اسم این محصول مشخص است رنگ این ویزیت مشابه متال نقره ای رنگ است که می تواند با ترکیب کردن این رنگ با کد های رنگی کارت ویزیت های خارق العاده ای طراحی و تهیه نمود.
چاپ سویشرت هودی ملانژ
ما سعی کردیم در این مقاله آموزش چاپ پازل در خانه را بطور مختصر و ساده برای شما بیان کرده باشیم و شما بتوانید با استفاده از این آموزش به راحتی چاپ پازل زیبا و قشنگی را به چاپ برسانید.

چاپ پازل چرمی 50 تکه

چاپ لیبل شیشه ای از سری محصولات هیجان انگیز و فوق العاده زیبای این مرکز می باشد. این محصول به دو صورت خوانا و ناحوانا عرضه می شود که در سری ناخوانا امکان قرار دادن فیلم سفید نیر مقدور می باشد که سبب می شود از نواحی سفید پشت لیبل مشخص نباشد.
کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

هزینه و قیمت کارت ویزیت پی وی سی برفکی:

در این مرحله ما سعی کردیم بصورت گام به گام یکی از مراحل چاپ روی لیوان در خانه را به شما آموزش بدهیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هر طرحی که باب میل خودتان هست بصورت راحت چاپ لیوان فوری و یا چاپ روی لیوان ارزان داشته باشید.
در گذشته بسیاری از شرکت ها اهمیت چاپ سربرگ را اطلاع نداشتند به همین خاطر از کاغذ های سفید برای درج مطالب خود استفاده می کردند. در گذشته بسیاری از نامه نگاری ها بصورت دستی صورت می گرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کامپیوتر وجود سربرگ های زیبا بهمراه لوگوی سازمانی خود برای نامه نگاری ها اهمیت و توسعه بسیار زیادی پیدا کرد.
چاپ فاکتور قبضی از لحاظ سایز یک سوم A4 است ( به صورت عمودی ) و بسیار هم این سایز پرطرفدار می باشد. قطعا در سطح جامعه رسید های واریز و دریافت وجه و یا رسید های پارکینگ را مشاهده کرده اید این فاکتور های قبضی مشابه همان سایز ها در سایز یک سوم A4 به مقدار 20 در 10 سانت می باشد. فاکتور های قبضی هم به صورت سرچسب و هم پرفراژ منگنه و از طرفی هم به صورت کاربن لس و هم تحریر معمولی ارائه می شود. چاپ فاکتور قبضی هم به صورت تک برگ دسته چکی و هم 2 و 3 برگی جهت بایگانی و ارائه به مشتری عرضه می شود.

محل قرارگیری مچ دست : دارد

چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی از سری زیباترین کارت ویزیت های مخملی است. این نوع کارت ویزیت نیز بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و بعد از روکش سلفون مخملی می توانید قسمت های دلخواه شما یووی موضعی شود که حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

ساعت ارسال سفارشات 17500 تومانی در تهران

آموزش چاپ پازل در خانه

پرچم‌های سفارشی در مقابل هزینه ای که بابت این کالا می پردازید در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی بسیار کمتر و با ارزش تر می باشد . از آنجایی که چاپ پرچم‌ ارزان هستند، حتی برای رویدادهای یکباره نیز گزینه‌ای بسیار مناسب و قرون به صرفه ای می باشد، اما از آنجایی که پرچم ها بسیار بادوام هستند، بسیاری از کسب‌وکارها طرح‌هایی را سفارش می دهند که بتوانند بارها و بارها از آن استفاده بکنند.
سویشرت هودی سفید یکی از لوکس ترین سری سویشرت های مجموعه می باشد که بسیار هم مورد استقبال قرا می گیرد. سویشرت هودی دارای دو جیب در جلو و کلاه بندی دارد و این سویشرت نیز به صورت تو کرک می باشد و برای فصول سرد بسیار مناسب می باشد.

ورود × ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟<”

مشخصات کلی لیوان سفید سرامیکی

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد طرح بطور کامل برروی لیوان فیکس شد دمای اتوی خودتون را به بالاترین حالتش تنظیم بکنید. سپس به آرامی برروی تمام قسمت های طرح را بکشید و این کار رو به مدت ۱۰ دقیقه ادامه بدید دقت داشته باشید برروی تمام قسمت های لیوان کشیده شده باشد.