Skip to main content

پیانو دیجیتال رولند

رولند HP704 را با یک موتور صدای ماوراء طبیعی برای پیانوی تجاری توسعه داد. این فناوری پیشرفته قطعا صدای با کیفیت پیانوی آکوستیک را تولید می کند. بیش از 380 آهنگ از کلاسیک تا پاپ، جاز و ارکستر را پخش کنید.

پیانو دیجیتال محصولی است که قبل از خرید باید از آن آگاه باشید. پیانوهای دیجیتال دارای مسائل قیمتی مختلفی هستند و این محدوده قیمتی با برندهایی مانند رولاند، یاماها و دایناتون بسیار متفاوت است. به دلیل این تفاوت قیمت، کیفیت و کاربرد آنها نیز متفاوت است. بنابراین قبل از خرید پیانو باید نیازهای خود را به خوبی بشناسید و بر اساس آن محصولاتی را خریداری کنید. همچنین لازم است بدانید که پیانو دیجیتال با وجود ویژگی‌های متمایز و منحصربه‌فرد خود، در بسیاری از موارد همچنان از پیانو آکوستیک بسیار عقب است که در آینده به ناچار از ارزش آن کاسته خواهد شد.

اگر همیشه می خواهید پیانو را در خانه نگه دارید اما بودجه یا فضای کافی ندارید، می توانید یک پیانو دیجیتال FP30 بخرید.

این پیانوی دیجیتال فشرده 88 کلید برای خانواده ها و بودجه های کم طراحی شده است و میتوانید آن را از نمایندگی پیانو رولند تهیه نمایید.

4 روش مختلف برای استفاده از این کیبورد پیانو وجود دارد که یکی دیگر از ویژگی های این پیانو قابلیت های این پیانو را افزایش می دهد www.shop.musiccity.ir در حالت فول، مانند یک نوازنده حرفه ای، یک کیبورد کامل خواهید داشت و موسیقی را با دو دست پخش می کنید.

ابزار یادگیری پیانو دیجیتال Roland FP30

حالت پیانوی دوقلو به دو پیانو جداگانه تبدیل می‌شود، جایی که معلمان موسیقی می‌توانند به راحتی صداها و آهنگ‌ها را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

در حالت دوگانه بر روی پیانو، می توانید 2 صدای 2 ساز مختلف را به طور همزمان اجرا کنید. شما می توانید صدای یک پیانوی دیجیتال را با صدای دیگری ترکیب کنید و هر نت را روی 2 ساز بنوازی.

در حالت ریختن، می‌توانید بخشی از صفحه کلید پیانو و سایر قسمت‌های صدای ساز را نیز بسازید.

پیانوی دیجیتال Roland rp-302 یک پیانوی فشرده و ارزان برای مصارف خانگی است. این پیانوها ابزارهای یادگیری خوبی دارند که برای کاربران خانگی مناسب خواهند بود. رولاند در ایجاد این مدل سه عامل زیبایی، ظاهر، مقرون به صرفه بودن و انگیزه خلق را در نظر گرفت. این پیانو دارای طیف وسیعی از آهنگ ها و قطعات مورد استفاده برای یادگیری است که می تواند برای مبتدیان بسیار مفید باشد. برخی از آهنگ های روی میز پیانو هدف مرحله آموزش و یادگیری را دنبال می کنند که یکی از مهمترین تمرینات هر نوازنده ای است.

نوشته دیگر :   رابطه میگرن و سکته مغزی

15 Voices RP30 به شما امکان دسترسی می دهد. تهیه شده از بهترین تجهیزات و نمونه های با کیفیت صدای پیانو دیجیتال، ارگ، زه و هارپسیکورد با لمس یک دکمه در دسترس است. خلاقیت و تنوع ارائه شده توسط پیانو آکوستیک. عملکرد لایه همچنین به شما امکان می دهد دو صدا را همزمان پخش کنید. به عنوان مثال، می توانید یک ساز زهی را در سمت چپ کیبورد پیانو، و در سمت راست کیبورد به طور همزمان بنوازید.

با راه اندازی بازار، رولاند دو هدف برای نوازنده آماتور خانگی و پیانیست مبتدی مدرسه تعیین کرده است.

پیانو دیجیتال رولند – RP30 – محصول مورد اعتماد رولاند است. رولاند با تجربه منحصر به فرد خود و مهارت های ساخت کیبورد. او این بار پیانوی دیجیتال RP30 را برای مبتدیان به ویژه کودکان توسعه داد. با انتخاب 15 آهنگ دمو و یادگیری آسان (تاچ پیانو)، ظاهری ساده، زیبا و مهمتر از همه قیمت مناسب، کیفیت بالا.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد رولاند که آن را از رقبا متمایز می کند، سیستم متمایز حساسیت اصلی آن است. در سیستم حسی، شناسایی و پخش همه برندهای صدا یک فرآیند تولید صوت گام به گام است و تغییر فشار دست به شدت متفاوت است و صدای نوازنده را مختل می کند. رولند معمولاً این سیستم را در یک الگوی سینوسی پیوسته ارائه می دهد که در نتیجه صدایی صاف و یکنواخت ایجاد magtour.ir می کند.

یکی از مزیت های بزرگ پیانو رولاند کیبورد سری PHA است که از نظر آکوستیک شباهت زیادی دارد و طول عمر بسیار بالایی دارد. مهمترین مزیت رولاند نسبت به سایر برندها گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن و سریع آن است که به دلیل مسائل پنالتی یک مزیت محسوب می شود.

رولند یکی از قدیمی ترین شرکت ها است و همواره یکی از پیشگامان در زمینه ابزارهای دیجیتال با کیفیت و کارایی بی نظیر ابزارهای دیجیتال بوده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های پیانو دیجیتال Roland RP30. صدای اصلی و طبیعی پیانو و قیمت پیانو رولند است. دریافت صدای مناسب پیانو و همچنین یک ساز حسی واقعی، نقش زیادی در آموزش و تشویق مبتدیان به ویژه کودکان دارد. اینها ویژگی های کلیدی و کلیدهای RP3 هستند