Skip to main content

قدرت رنگ در طراحی مطب دندانپزشکی

رنگ ها برای جلب توجه بیماران بسیار مهم هستند. هر رنگی حس متفاوتی نسبت به ما دارد. برخی آرامش را منتقل می کنند، برخی دیگر اعتماد به نفس را منتشر می کنند. با توجه به آنچه می خواهید با دکوراسیون تمرین خود منتقل کنید، باید یک رنگ یا رنگ دیگر را انتخاب کنید. کنجکاو هستید که بدانید کلینیک دندانپزشکی شما چه احساساتی به بیمارانتان می دهد؟ در مورد کمی راهنمایی در دنیای انتخاب رنگ چطور؟

علاقه مندان جهت اطلاع از رادیوگرافی ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با رادیوگرافی پروکس به صفحه https://dentyshine.com/رادیوگرافی-پروکس/ مراجعه کنید.

تنهای تازه

در داخل این زنگ‌ها آبی، پیدا می‌کنیم. سبز و ارغوانی، آنهایی که احساسات مشابهی را منتقل می کنند اما یکسان نیستند. آبی اطمینان و آرامش را تضمین می کند. برای آرام کردن بیماران و ایجاد احساس راحتی در آنها تا حد امکان بسیار عالی است.

سبز رنگی است که باعث شادابی می شود. اما بسته به تن رنگ سبزی که استفاده می کنید، احساس می تواند تغییر کند. به عنوان مثال اگر از رنگ سبز-زرد استفاده می کنید، این می تواند باعث طرد شود، زیرا رنگی است که با بیماری مرتبط است.

بنفش یا بنفش فضایی پیچیده و حرفه ای ایجاد می کند، به بیمار کمک می کند تا به دندانپزشک نزدیک تر شود و احساس صمیمیت به او بدهد.

 

تون های گرم

در اینجا قرمزها،نارنجی ها را پیدا می کنیم و زرد. بیایید با قرمز شروع کنیم. این رنگ می تواند نشان دهنده احساسات خوب باشد، اما اگر بیش از حد از آن استفاده کنیم ممکن است برعکس باشد. رنگ‌های قرمز عمدتاً اشتیاق را منتقل می‌کنند و استحکام، اما استفاده زیاد از رنگ قرمز در دکوراسیون شما می تواند احساس خطر یا تنش را ایجاد کند. این رنگ برای کلینیک‌های دندانپزشکی مناسب نیست، زیرا ما می‌خواهیم بیمارانمان احساس راحتی و آرامش داشته باشند، نه تنش.

نارنجی شور، جذابیت و شادی را برمی انگیزد، از آن به عنوان رنگ خوش بینانه یاد می شود. به بیمار کمک می کند تا احساس خوش آمد گویی کند. از آن در عمل های دندانپزشکی بسیار استفاده می شود زیرا حال و هوای مدرن و دوستانه ای را نیز به شما می دهد.

وقتی تمرین شما دارای رنگ‌هایزرد است، بیماران احساس سرزنده و مثبت می‌کنند. همچنین نمادی از ثروت و قدرت است. اما مانند قرمز در صورت استفاده بیش از حد می تواند باعث تحریک شود. توصیه این است که از آن در اشیاء کوچک مانند در، صندلی یا میز استفاده کنید. بدون دیوار زرد!

تنهای خنثی

سیاه و سفید نوع دیگری از رنگ ها هستند که معمولا در کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شوند.

سفید احساس تمیزی، لطیف، خالص و کمال را به ما می دهد، که البته برای یک عمل دندانپزشکی عالی است. ترکیب آن با سایر رنگ های واقعی مانند سبز، آبی، بنفش و غیره عالی است.

مشکی باعث می شود به قدرت و اعتبار فکر کنیم. اما به عنوان قرمز و زرد، استفاده از آن به وفور توصیه نمی شود، زیرا مشکی زیاد باعث می شود احساس ترس کنیم.

خیلی دوست داریم در مورد رنگی که در مطب دندانپزشکی خود استفاده کردید و چرا آن را بشنویم؟ دریغ نکنید که با ما در بخش نظرات این وبلاگ یا در رسانه های اجتماعی ما به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید کمی الهام بگیرید و تصاویری از عمل‌های دندان‌پزشکی واقعی را در رنگ‌های زیبا و مجهز به صندلی‌های دندانپزشکی dentyshine ببینید، لطفاً پیوند زیر را دنبال کنید و روی هر تصویر کلیک کنید تا کل مطالعه موردی را ببینید.

و اگر می خواهید با نزدیکترین فروشنده dentyshine خود تماس بگیرید، فقط اینجا را کلیک کنید:

نوشته دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم برقی پرکاربرد